niedziela, 2 kwietnia 2017

#Sundaymood, czyli rodzinna niedziela na łące z krokusami! | Strój dnia | Kurtka: Mango | Buty: DeeZee | Zegarek i medaliony: Tous Camille


Wczoraj pokazałam Wam, co dzieje się w ten weekend w Zakopanem, a właściwie w okolicach Zakopanego, gdzie tłumy walą do Doliny Chochołowskiej i tamte tereny, żeby zrobić sobie zdjęcie ze słynnymi krokusami (kto nie widział, zapraszam na profil mojego kolegi Bartka, który zawsze pięknie i prawdziwie umie to zrelacjonować - KLIK). A ja też chciałam krokusy, ale że nie za bardzo lubię tutejsze tłumy, postanowiliśmy rodzinnie wykorzystać piękną pogodę na spacer, na najpiękniejszą łąkę w Zakopanem. No i okazało się, że był dywan krokusów i... ani jednej osoby prócz nas! NIEDZIELA IDEALNA ;-)
No i muszę dodać, że dzisiejsze zdjęcia nie mają ani grama filtru, ani obróbki - tak było dziś pięknie w Zakopanem!

Co do stroju dnia, to musicie wiedzieć, że moja wiosenna szafa składa się w 99% z rzeczy czarnych, białych i szarych, więc wybaczcie, ale szybko nie pojawię się tu w zwiewnych, kolorowych sukienkach czy neonach (aczkolwiek się nie zarzekam, po prostu na razie próżno szukać takich rzeczy u mnie w garderobie). Próbuję nadrobić to delikatnymi dodatkami w subtelnych kolorach, dziś moim ulubionym, turkusowym zestawem z Tous - zegarkiem i medalionami z najnowszej kolekcji.


 Kurtka: Mango | Spódnica i torebka: Pepco (to ta dresowa spódnica za 9,90, którą pokazywałam Wam na INSTAGRAMIE) | Buty: DeeZee | Naszyjnik i zegarek: Tous


Co do rodzinnej części dzisiejszego wpisu, to z domu rzut beretem mamy piękną łąkę, a na niej miliony krokusów! Oczywiście z całej ekipy zainteresowana i zachwycona byłam nimi tylko ja, reszta w ogóle nie rozumiała fenomenu dzisiejszego spaceru, dlatego pozwolili mi zrobić dwa zdjęcia w ciągu piętnastu sekund i z wielką bonanzą narzucili rozkaz wyjścia do Samanty, gdzie z lodami (których ja nie jem) umieli spędzić pół dnia. No cóż, taka typowa niedziela u Gąsieniców, pora przywyknąć ;-)


Miłego, hej!

4 komentarze:

  1. Ale cudownie :) uwielbiam góry :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To są te widoki, których zazdroszczę najbardziej - Tatry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A może dodalabys wpis o tym gdzie w Tatrach można się wybrać z małym dzieckiem? Planuję górski debiut mojego rocznego syneczka, ale trochę się boję. To już musi być wyższa logistyka.🙈

    OdpowiedzUsuń