środa, 21 czerwca 2017

PAZNOKCIE: EVO Nails 204 Cut the jeans!


Niebieski, błękitny, baby blue, denim blue... Jakkolwiek przyjemnie by go nie nazywać, nigdy nie miałam tego koloru w gamie hybrydowych lakierów do paznokci. Dlaczego? Zawsze wydawało mi się, że to kolor zarezerwowany dla posiadaczek pięknych długich palców, równie pięknej płytki i nieskazitelnych skórek, no a ja, posiadaczka palców a'la parówki, z wiecznie łamiącymi się paznokciami, uważałam, że najnormalniej w świecie będę wyglądać komicznie (raz nawet kupiłam podobny, zwykły lakier i na jednym pomalowaniu niestety się skończyło). Teraz, kiedy przedłużam paznokcie żelem, postanowiłam zaryzykować i spróbować nowy kolor EVO Nails 204 Cut the jeans! Zanim zabrałam się za niego, kilkadziesiąt dziewczyn mi świadkiem, że na instagramowym lajfie wyrażałam się dość sceptycznie na temat tego koloru, jednak kiedy go nałożyłam... zakochałam się! I już wiem, że na tym błękicie nie skończy się moja kariera z pastelami ;-) Kolor idealny po nałożeniu dwóch warstw, cudownie pasujący do wszystkich odcieni denimu i najmodniejszej w tym sezonie biel. Nie pozostaje mi nic innego jak pokazać Wam ten kolor w całej okazałości na moich paznokciach i zagwarantować, że po nałożeniu na pewno zakochacie się równie mocno, jak ja ;-) Enjoy!

7 komentarzy:

  1. dla mnie i tak najpiękniejszym błękitem jest lazure dream z semilaca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze, zanim kupię lakier, dobrze googluje go na paznokciach dziewczyn w Internecie i Lazure Dream wygląda pięknie, ale wydaje się być połączeniem błękitu, turkusu, mięty (?), a Cut the jeans! jest czystym, pastelowym błękitem i już ;-)

      Usuń
    2. no i mi takie połączenie chyba najbardziej pasuje, w swojej kolekcji semilaca mam różne odcienie błękitu :P

      Usuń
    3. Hmm... już któryś raz widzę Anonima gadającego tylko i wyłącznie o semilacach. U mnie to samo na blogu. Czyżby komentarze na zlecenie? ...

      Usuń
    4. Mam ten kolor! I bardzo, bardzo lubię :)

      Usuń